Svært lite givanes dag

Så idag e det pittelitt klagetid med en liten dæsj med positiv innstilling på toppen!
Idag stod eg opp 0600 førr å fare med tiiiirlibuss tell Tromsø med tredjeklassan på skolen. Så fram tell en skikkeli fin tur med trivelige busstura og se nye plassa og møte nye folk.
Å vi kjørte.. og kjørte og kjørte. Så måtte vi bytte buss. Så kjørte vi meir åsså va vi på UiT. Universitete i Tromsø, altså. Vi fikk velge mellom 6 bolka vi kunne fare på, og eg velgte nr6 "Humanitært arbeid og Samfunn". Angre endel på det, ja. Det va et skikkelig elendig foredrag full av gjentakelsa og skikkelig lite intressante foredragsholdera. Eg såg førr meg det sku bli skikkelig bra sia det e nåkka eg intressere meg førr, men neida. Vi såg en film om UiT 2 gånga, så snakka dem om de førrskjellige yrkan. Syns det va så sjukt lite givanes. Så det va så mange tima bussn førr så og sei ingenting.
Så for vi på utdanningsmessa i Tromsøhallen som va årets store skuffelse. Har vært på endel utdanningsmesse før, men dettan tok kaka. Va mindre stands enn før og dem va bære meir påtrenganes med brosjyran sine. Når eg veit ka eg vil og sei det tell dem, så treng dem jo ikkje å je meg en brosjyre om skolen demmes ytterst ute i gokk på sørlandet en plass?:p Ta hintet, liksom.
Uuuuansett, no skal vi gå tell dagens positive kake. Møtte Frøydis- The one. Va så sinnsykt godt å se ho igjen:) Vi kosa oss litt på messa, så va vi på kafè åsså fikk vi skravla litt som vanlig. Triiiveli. Åsså hadde eg en knaillfin tur tellbake fra Tromsø, som innebar en heil full buss med typ 8 eleva. Kosa meg skikkelig! Sov, spiste og flirte mykkje! Åsså tok Stine mange bilda, som eg heilt garantert blir å legge ut her seinar:)

No går eg bære rundt å glede meg tell helga. Allereia på Torsdag kommer eg heim tell Trollvika (der eg faktisk ikkje har vært sia jul. Ja, eg sjemmes!). Ska bli så sinnsykt godt. Helga blir å gå tell Frøydis, Anne-Lena, Heime i gosenga mi, hos mor og far og hos tanteB. Can't wait!
Og imårra har vi norskprøve som eg ikkje glede meg spesielt tell….anyways, se det på det positive: Bli ferdig med det!
4 tima norsk imårra + 1 time møte med rektor og avdelingsleder med klassen, så friiiiiiiiiiiiiiii. Kortdag e findag! Så e det jobb også e det sove hos Isabell. KosKosKos 🙂 Ha en fin kveld!

1 kommentar
    1. mamma si vakre,fint at du avslutta med en positiv snert på innlegget,blei litt bekymra der……..men du veit no,tell lags åt alle kan ingen gjera,love you,miss you og kos deg heime i helga,klem og kos fra Mams

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg