Finnsnes<3

Byen i hjertet mett førr alltid. Byen eg skal tell idag, og som eg e så glad i.
Savne heim! Savne heimheim hele tida. Men idag blir det bra:)
No har eg 2 tima Norsk igjen, så e det en nokså lang busstur heim. Endeli! Glede meg massemaasse! Janita hente meg på bussen 1830. Koseli:) Helga blir kos! Fredag e det Frøydis og BB, Lørdag e det mor/far, FavTante B og AnneLena. Så e det på tur tellbake på søndagen. Mandagen blir det tur tell Alta B-)
Ellers, så e det ikkje så mykkje å førrtelle!
Jobba i går og sov hos Isabell inatt. Koselig! Stine har lagt over endel musikk tell Ipodn min, så eg kan kose meg med musikk på øran på tur heim idag. Blir så deilig å bære være heime igjen, sinnsykt så mykkje eg savne det!
Men eg har det fint i NOrdreisa. Trives godt med kjærestn min, med vænnan mine og med jobban mine. Skal nyte det så lenge eg e her :]
God helg tell alle sammen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg