Lukta av heimee

Med en gång bussn kom tell "Velkommen til Finnsnes"-Skiltet, kjente eg lokta av heime. Å herregud førr ei herlig lukt det va! Lukta va ei blanding mellom god-vinter-lukt og god åpen luft. Ubeskrivelig egentlig!
No sett eg hos ho Janita å ser på criminal minds. Koseli! Eg har åsså vaska litt klea og ordna litt heime, så no e det bære chill. E veldig spent på ka eg får i lønning imårra, føle på meg at eg kommer tel å bli skuffa. Men det e no nåkka som alltid kan ordnes på..
Anyways, så e det godt å være heime. Alle burde prøve det samme! Lørdag får eg se Mammaen min igjen, og det skal bli så godt! Ellers så går helga tell vænna, familie og koos!

Så litt updates skal dåkker få! Deilig med fri imårra! Diggediggedigg
Freia<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg