Borte bra, men hjemme best!

AMEN!
Helga har vært knaill. Trudde ikkje eg skulle klare å gjennomføre alt eg hadde planlagt, men det gjor eg jo med glans!
Fikk besøkt Janita og Kim-Arne, fikk vært lamme favorittante, møtt Mamma, mor og far, Frøydis og DK, Annelena. Eg fikk kjøpt ny PC og eg fikk kjøpt litt nye klea. E så deilig å være heime at eg ikkje vil fare tellbake engång!
Anyways, så gler eg meg tell å se kjærestn min og vænnan mine i nord-Troms igjen. Blir stas 🙂
No e eg på Olsborg hos ho Annelena på gjestestua! E så utruli stort og fint her 🙂

En gång i framtida skal eg eie nåkka som det her. E det ikkje ottos, så blir det nåkka anna B-)
Håpe alle dåkker har hadd ei like givanes og fiiiin helg som eg har hadd!

Digge!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg