Godt planta i akersgata

Heihei! Har vært en lang dag, men eg e endelig kommen tell Oslo, godt planta i sofaen tell Ingrid og Stian i akersgata:)
Å her e det koselig! Stort og fint og ikkje minst sentralt!
Å miljøet e bra, ikkje minst. E så godt å være her! Og mamma, om du lurte, så tar dem godt vare på meg:) Og eg e allereia på bedringens vei! Eg kose meg kjæmpemasse, og det har vært en lærerrik og spenningsfull dag.
Starta med at flyet va førrsinka, og flyværtinna va syk og blablabla. endte no opp med at eg kom førrsein, meeeeen heldigvis venta neste flyet på meg. Skal ikkje syte meir, eg trives jo med reisinga:) Einaste domme va at eg gikk glipp av en historieprøve om mellomkrigstida og 2.verdenskrig (stortsett 150 side om blablabla). Men eg skal ta den igjen på mandagen.
Så i går va det en prøve i Sosiologi og sosialantropologi + norsk skrivedag. Å på mandag e det 2timers prøve i historie og matte. Har eg litt å gjøre førr tida? Svaret e selvfølgelig ja.
Men såppass må det være. Ellers går man jo på veggen!
Har sotte i møta ca heilt sia eg kom, men det e koselig. Imårra e det meir debatta og diskusjona enn det va idag, heldigvis. Det e jo det eg like 🙂
Regional landsstyrerepresentant e verkeli nåkka å satse på! Loving it!

God helg tell alle dåkker (5-6 støkka eg kjenne som les bloggen min, en jevnlig bølge på 19 stk som eg ikkje veit kæm e førdi dem ikkje jer lyd fra seg +randoms som bære  e her førr å sjekke innom). God helg tell alle dåkker uansett! :]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg