God politisk motivasjon

Eg e førr tida på landsstyremøte tell SU, som dåkker som læs bloggen min sekkert allereia veit:) Syns det e kjæmpebra opplegg, og eg føle allreia at motivasjon e på topp!
Ikveld har vi hadd regional middag, dvs middag lamme fylkesrepresentantan i landsstyre samt regional representant og fadderan:) Va kjæmpekoselig! Vi har diskutert litt framover, og eg glede meg tell voteringen imårra!
Ellers, så ser eg framover på jobben min som regional landsstyrerepresentant. Storsatsning på regionale sammenkomsta, regsem på vårparten, godt samarbeid og ikkje minst kontinuitet i jobben vi gjør ilag i Nord-Norge. Gler meg masse tell å se resultatan av jobben vi gjør!
Neste måned skal eg tell Kirkenes på årsmøte tell Finnmark SU. Glede meg masse tell det. Å både før og etter det e det intensiv planlegging om ka som skjer i Nordland, storrekruttering og massesatsing på organisasjonsbygging og styrking av de flinke folkan vi har der!
Åsså glede eg meg masse tell Troms SU skal ha konferansen i Tromsø i Mars. Blir sekkert en bra konferanse, eg glede meg tell å se korsn det nye fylkesstyre fungere. E spent, men samtidig kjæmpeglad. Blir godt å kunne være på en konferanse og førr en gångs skyld ikkje ha alt ansvaret førr alt liksom.
Føle at en byrde e tadd av skuldran mine, samtidig som eg har sinnsykt bra motivasjon tell å gjøre en knaillbra jobb som regional!
Har liksom funne min oppgave no, og føle at eg har god nok tid tell å fokusere på det som faktisk e jobben.
Å det e det lenge sia eg har følt. At eg faktisk kan fokusere på det eg skal gjøre, og ikkje på tusen andre ting. Å det føles bra!
Har mange tanka rundt det regionale som eg ikkje skal publisere på bloggen min, men det e godt å ytre at eg e i en massiv tankeboks som eg føle kan styre organisasjon, folkan og meg sjøll.

Imårra e det heimtur! Flyet går 1330, åsså e eg vel i Tromsø 1530 rundt den tida. Kanskje rekk eg å møte ho Lone før eg tar flyet videre tell Sørkjosen? Håpe på det iallefall. Reise med håndbaggasje, så det skulle vel ikkje være nåkka problem.
Håpe dåkker har hadd ei fin helg, det har eg. Har lært massemasse og gler meg tell å lære masse meir! Motivasjon e så godt! Pluss at eg har lest tell historieprøven og det føles sinnsykt bra! Trudde aldri eg skulle klare å få gjort tellogmed det. 😀

Nattinatt 🙂

2 kommentarer
    1. Du kommer til å gjøre det knallbra som regional, Katrine!
      Kommer til å følge med på hvordan det går med Isødet SU<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg