Min kværdagshelt

Først, så vil eg bære skrive litt om en fin dag eg har hadd 🙂 Næmmlig idag. Hadde prøve i matte som gikk bedre enn førrventa, sinnsykt bra prøve! Endelig får eg tell. Hadde historieprøve som åsså gikk sinnsykt bra, men det va litt meir som førrventa. Eg elske den russiske revolusjonen. Synd den endte som den gjor.
Åsså fikk eg jo tellbake sosiologiprøven og det va jo bra B-) Førr en dag! Så va det SUmøte med innledning om boikott Israel. Så va det litt Stine-tid og no e det OLgull og sove. Gler meg tell å sove. Førdi å sove e en sinnsykt deilig ting å gjøre. Synd eg har langdag  imårra på skolen etterfulgt av jobbejobb.

Anyways, så har jo overskrifta nåkka med innlegge å gjøre. Logisk 🙂 Eg har tenkt litt i det siste på kværdagshelt. Det e et ord som har gådd igjen i det siste og som eg har tenkt masse på. Ka e egentlig en kværdagshelt og kæm e din?
Min e Øivind. Øivind førdi han hjelpe meg masse i kværdagen. Men det e også ho Mamma. Mammaen min som kommer med gode, kloke ord som betyr mykkje førr meg. Åsså e det ho Frøydis. Om det e på telefon, msn eller på heimebane, så e ho desidert en av dem som eg kan kalle førr kværdagshelt. Samtalan vårres e så god å ha.
En kværdagshelt e en som gjør en forskjell i i kværdagen. Som påvirke livet mett på mange måta. På gode, positive måta. Å det e nok mange eg skulle nevnt, men eg føle at eg må ta de her 3 no. Dem eg har mest kontakt med i livet mett og som verkeli kjenne meg som den eg e. Mine helta, det e det dåkker e. Å eg e så glad i dåkker førr det. <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg