Nyttårsforsettan mine

Som dåkker veit så hadde eg endel nyttårsforsett som eg allereia e godt i gang med å gjøre. No e vi i sluttn av Februar, og det e jo i dennan tida de aller fleste nyttårsforsett glømmes, avsluttes eller slutte å praktiseres. Men sånn e det ikkje førr meg 🙂
Eg har hjolpe 2 dame over veien. Desverre så e det ikkje så mykkje som eg førrventa, men i nyttårsforsette mett va det bære konkret å hjelpe gamle dame over veien.
Eg har drokke vin og lest 3 bøker. Fortsett sånn, så e eg der eg skal være. Eg har ikkje tadd lærlingetida eller lappen enda, men eg e jo tross alt i Februar.
Eg har gjort det bra på skolen, samt jobba førr et bedre samfunn. Fredsarbeid e eg godt i gang med, men målan e ikkje nådd enda.
Poenget med dissan nyttårsforsettan va jo å faktisk klare dem. Deførr meine eg at man burde sette seg realistiske mål som man kan gjennomføre i praksis. Gler meg tell det nye året så eg kan skryte av at eg har gjort alt eg skulle gjøre og enda meir.
Gler meg førresten tell landsmøte i Mai, blir et spennanes valg, det love eg dåkker 🙂

No e det fritime, etterfulgt av kafebesøk lamme sosiologilærarn. Gler meg tell det. Så e det jobb! Jobbejobbe og planlegging av kvinnedagen. Kvinnedagsplanlegginga blir GENIAL og eg glede meg sinnsykt tell det. Enntn eg blir på Finnsnes eller i Nordreisa, så e eg overbevisst om at det blir geeeenialt. Gode plana jer gode resultata! Vi har vært å kjøpt 12 tskjorte no og i tillegg ordna med skoleplass og de tingan. Framtid i Nord neste! Loving it!!
Sosialisme e så bra. God vintersosialisme i praksis! Elskeee

2 kommentarer
    1. Herlig med så positive tanka og ord på bloggen din:-) i dag har eg vært på fin kjøretur utover Senja med ho Lisbeth (dattera tell han Leif du veit) Tok ho med tell den finaste rasteplassen på heile eventyrøya nemlig på Tungeneset, der vi ser rett på Okshornan og ut i storhavet. I kurven hadde vi kaffe og go skiva. Vi hadde en fin dag ilag og skravla gikk i nesten fire tima,herlig. No e det straks besøk av fine SMI-damen og eg har laga pizza tell oss. Skikkelig sosiale Mams du har. Førr i mårra bær det tell Torsken på NAV-besøk,så lenge sia eg har vært der ute,åsså kjæm ho Gry tell meg på kvelden. Ser fram tell at dokker kjæm i helga fine ungdomman mine,love you,muss muss fra mams

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg