Gode daga :)

Humøret e på topp og det meste går min vei førr tida. Gode karaktera hallo!! 🙂 Gode prøva som eg mestre, gode vænna, gode førreldra og godt liv. Eg har det bra. Og som ho Frøydis sei "Korr utruli godt det e å kunne sei at man e lykkeli". Å det e sinnsykt godt:) Men det går jo i bana som alltid. Kan jo hende mårradagen e en stor skuffelse, men sånne negative tanka skal eg ikkje hive meg ned i.
Uansett, så hadde eg en knaill dag. 4 tima norsk og kun det på skolen. MAtteprøven va bra + at eg enda leve lenge på sosiologiprøven og historien. Åsså har eg fiksa nåkka greier tell 8mars, det blir sinnsykt bra i Nordreisa!
Framtid i Nord kommer førrhåpentligvis på møte imårra. E så mye billigere og bedre å være i en artikkel i avisa enn å sende inn annonse og sånn. Åsså e det enklere:P
Uansett, så blir det bra 🙂
I helga e det heim å være lammi mammsn. Konsert på fredagen og koselig restn av helga. Tromsøtur på kosetur på søndagen. Koseliiiii 🙂 Har btw FRI fram tell helga. Korr deilig e ikkje det?
Mamma, om du les dettan så skal du vette at eg gler meg sinnsykt masse tell å vaske klea. :*

Håpe dåkker har det bra:)
Btw, Lene Marlin og Aleksander With med worth it e ganske søt 🙂

2 kommentarer
    1. gler meg masse tell dokker kjæm,lytter på Moddi og skal puske heime på fredagen frem til eg hente dokker,lululuuuuuuu

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg