Helg!


E eg god i paint, eller e eg god i paint? Eg trur eg e god i paint!
Dettan e og blir en chill dag. Bynte dagen med å forte meg på badet, sånn at eg skulle rekke å sminke meg før alle ainner stod opp. Det funka! Så hadde eg en time naturfag. Det va chill, egentlig. Så skulle eg ha matte, men lærarn e borte og no har eg 2 fritima førdi lærarn e på ferie! Etter det har eg 2 tima norsk, så fyk eg tell tromsø lammi ho Kjærsa <3
Det blir koselig i Tromsø i helga. Har forbereda innledninga mi (som dåkker ser på bildet) og e ganske klar førr det. No skal eg bære skrive ut notatarkan mine, så e eg good to go.
Ikveld skal eg møte ho Lone, det blir koselig 🙂 Ska bli fint å være litt lammi ho igjen. E godt å ha nån i Tromsø, spesielt når det e nån man like å være ilammi B-)
Imårra e det skolebesøk i byen, og det blir vel å gå bra. Gler meg tell å se Stian igjen og selvfølgelig alle andre eg får møte på konferansen. Helga blir sekkert fiiiin, og når eg e kommen tell Reisa igjen, så skal eg faktisk være kinovakt lammi Øivind på vegne av korpset.
God helg alle sammen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg