Gode nyheite!

Førr det første, så va helga veldig vellykka og eg har hadd det fint i Tromsø lammi Brødet 🙂 Å førr det andre så fløtte eg og Øivind tellbake tell leiliheita dennan uka!!!! Gode nyheite, med andre ord!
Eg glede meg vilt. Ikkje bære tell å legge meg katti eg vil, handle og lage min eia mat, men åsså bære være der eg egentlig skal være. Glede meg tell å vaske klea, vaske golvan, pynte, rydde rommet, og ikkje minst så glede eg meg tell å donere bort et par eske med klea og drit tell loppemarkede i helga 😀
Det skal bli så fint!
Ellers, så e dennan helga hektisk. Skal tell kjøreskolen imårra etter skolen, jobbe onsdag og torsdag. Har dritløst å fare på svømming dennan uka, men ser ikkje førr meg at det blir tid tell det. Men derimot, så blir det tid tell å fløtte inn. Flrrhåpentligvis på onsdagen eller nåkka i den durn, kommer vel alt an på ka dem sei:) Å ukas gladnyheit: Heim tell Finnsnes i helga. Det blir kjempebra! Helga etter skal eg tell Kirkenes på fylkeskonferansen tell Finnmark. Å no førr tida så har eg ansvar førr å planlegge regionalt seminar førr Nord-Norge, den skal bli den beste nånsinne!
Gler meg tell skolen e ferdig og gler meg tell landsmøte. Gler meg tell sommar og sol og Finnsnes.
Så no sei eg det bære: E såvidt 2 måna igjen av skolen, så det e jo bære å NYTe det! Ha en fin kveld alle sammen!

5 kommentarer

Siste innlegg