Førdi gamle folk e så koselig

Dæførr savne eg å jobbe med eldre. Som nån av dåkker veit, så jobbe eg med funksjonsnedsetta onga og ungdom no førr tida, og det e på en måte det eg fylle store dela av uka mi med.
Eg trives kjempegodt med det, men har på en måte funne ut at det e eldre eg vil satse på i framtida! Dæførr savne eg å jobbe heime på helsesenteret på Finnsnes, der va det så bra.. Miljøet va bra og de eldre va stortsett bra.
Å det e en ting med eldre folk, alle har liksom si historia. Sine gode egenskapa og sine varme hender. Å det e så godt! Kanskje e dem som menneska generellt, men eg syns dem e spesiell.

Det va dagens kloke ord. Idag e det onsdag. Go'dagan. Bynne dagen med 4 tima norsk og det stoppe stortsett der. Ferdig 1145 idag, det e så deilig 🙂 Då kan eg fare heim å gjøre nåkka nyttig lammi lillebrorn tell Øi, som åsså e ferdig tirli på onsdaga. Åsså skal eg på jobb fra 1600-1830, så skal eg på ny jobb 1830-2130. Så skal eg heilt særiøst legge meg tirli idag. Det e værtfall det som e "drømmen". I går gjor eg ikkje det. Eg blei ligganes tell klokka va over 00.00, og då har eg ødelagt heile rytmen. Det e dæførr eg e så trøtt om mårran. Og det hjelpe ikkje at eg har ødelagt døgnrytmen min. Kall det et luxusproblem, men no sia vi bor 2 meter fra skolen, så treng eg ikkje å stå opp før 0800. Det e så deilig, men samtidig så blir man så lat av det. Men no e det ikkje lenge tell vi skal fløtte tellbake tell leiliheita, det gler eg meg masse tell. Fredagen e latest, men eg veit nokkje. Då skal eg heim, så då kan dem bære ha det så godt :]
Ønske alle en knaillfin onsdag, nyyyt sola! Far på onsdagsreinn!

1 kommentar
    1. Grunnen til at klokka blei over 00.00 va fordi en viss jente skulle se Paradise Hotel, TIDENES SHAIT!!!!:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg