Ka skjer?

Ja, ka som egentlig skjer? Ikkje så mykkje! Har hadd ei kjæmpekjæmpefin helg på Finnsnes! E så deilig å møte vænna og familien igjen 🙂 I går fløtta vi inn i leiliheita igjen, det va så godt! Gler meg tell alt kjæm på plass igjen og ting blir som før! Idag e det styremøte i Nordreisa SU, det blir bra! Har allereia landsmøtefeber og glede meg tell å finne ut kæm årets Landsmøtedelegasjon blir! Koselig blir det uansett! Eg har allereia en sikra plass sia eg e i landsstyre, det føles så bra! E spent på korsn uttalelsa som blir vedtatt og korsn det nye SST blir seanes ut. Ska bli så arti 🙂

Ellers, så e det Finnmark tell helga. På Imårra kjæm Stian (faddern vårres) tell reisa og vi skal ha skolebesøk og åpent møte i lokallaget på onsdagen! Ting går som det suse! Så suse vi tell Tromsø på skolebesøk, så fer vi tell Kirkenes ilag tell helga. Blir fiiiint. Så fer eg heim tell Mammut og de folkan der heime på Finnsnes. Gler meg tell Påska, ska bli koseli! Meget!
Har hadd framføring om nudismen i sosiologien, det va kult B-) No e det tid førr matte, og vess eg skal få ståkarakter, så må eg jo få god karakter på dennan prøven! E avhengig av at det går bra, så eg må bære følge med 🙂 Åsså har eg norsk-prøve seinar idag. Ønsk meg løkka tell! Ha en fiiiiiiiin dag!!! 😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg