Whats new?

Not much, men eg har det knaillbra heime:) Tross alt, så e det godt å være tellbake. Har hadd det kjempefint i Finnmarka og fådd sedd mange nye plassa eg ikkje engång trudde fantes!
Idag e det finvèr ute, så eg må vel trippe meg en tur ut snart. Har avtalt med mor og far at eg skal være litt hos dem ikveld. Ska bli godt det 🙂 Å førr ikkje å snakke om at tante og onkel og ongan fra Oslo e kommen oppover! Det e alltid like koselig!!
Så ka skjer i påska? Påska va en tid eg gleda meg tell når eg va lita. Då va det skolefri, skitura, hyttetura, ut med scootern og ikkje minst påskeegg. Så blei eg ungdom. Då blei det fri fra skolen, ut på bygdefæsta og raill i dagesvis. Loding va det jo åsså. Men ka e det no? Eg e 18 år, nestn 40. No e påska ei tid der vænna og familie e kommen heim førr å møtes. Det e finvèr og vinglass. Det e så godt 🙂 Men så e det jo pugging tell eksamen åsså. Har et ganske hardt kjør framover mot Mai-Juni. Har et regionalt seminar eg har ansvar førr, landsstyremøte og førr ikkje å snakke om Landsmøte i seg sjøll. Heng etter i naturfag spesielt, alt det andre går somregel greit. Blir hardt skolekjør fra og med neste uka, det både gler eg meg og grue meg tell! Ønske aille ei fiiiiin påske!


På handletur med Finnmark SU. E jo bære helg en gång i uka, førr å sei det sånn…..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg