Livet e hektisk!

Øktplan e ferdig og her e min:

Så sånn ser den ut. E du sjokka? Det e eg. Å det e tungt. Idag hadde eg 4 tima sosiologi og sosialantropologi med PRØVE som eg nevnte. Så hadde vi 4 tima norsk der eg fikk levert ei ganske trasig nyheit, men det skal eg ikkje sutre førr 🙂
Eg hadde som sagt full dag på skolen idag fra mårra tell ettermiddag. Men sånn e det bære. Etter skolen så blei det jobb og etter jobb så blei det styremøte i SU og etter møte så blei det svømming i 2 tima og etter det blei det soling på gyda og no e det sovetid. Klæm-klæm tell alle sammen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg