Ut på [Aske]tur, Aldri sur!


Registrere at flyrommet e åpent tell 1400 idag, men eg veit ikkje korr mange sjansa eg tørr å ta. Du sett jo der med en flybillett i den eine handa og en togreise i den andre. Kanskje e vi heldig å kjæm oss nedover, men enn vess vi ikkje ee så heldig? Har bestilt både båt og tog no, nåkka som egentlig va ganske vanskelig. Sett meg på hurtigruta idag og suse tell Sør-Troms, og etter en trivelig dag med handling og diverse ærendgjøring, så blir det buss tell Fauske. Sove på hotell og kose seg med Finnmark og Troms SU sine representanta, så e det tog i ca et døgn tell Oslo. Fra Fauske tell Trondheim og fra Trondheim tell Oslo. Can't wait! Å stå askefast e nokkje det værste, spørr du meg. Man får gyldig fravær på skolen OG man får oppleve side av det langstrakte landet vårres som man kanskje ikkje har opplevd før. Knaill!
Anyways, så e det jo hektisk. Man får jokkje gjort alt man skulle ønske man skulle gjort og man får ikkje leve det kværdagslige liv om man kan sei det sånn. Men eg e ikkje på furtn førrdetom. Det e tross alt det siste landsstyremøte før landsmøte, og eg ser på det som sinnsykt viktig. Tenk om ingen fra Nordnorge hadde vært tellstede. Snakke vi demokrati? Ikkje akkurat. Så eg e ganske klar førr å tale på vegne av region min. E så sinnsykt førrnøyd med å være regional landsstyrerepresentant, og håpe på å bli valgt igjen på landsmøte! Vi får se korsn det går med regsem og diverse andre samarbeidsplana vi har i tankan førr tida! 🙂
Gler meg tell asketur idag. Ska bli kos!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg