En trivelig reise!

No e eg endelig framme i Oslo! Så førrtjent å komme på internett og nerde før møte.
Nordnorgebanen ekkje så mykkje å skryte av,men eg like både NSB og landsskapet i det vakre nord. Eg e nestn litt småglad førr at eg sov meg igjønnom heile sør. Neida:P
Dagens gode Oslo-gjerning va å stjele (kremt, lånelåne) sånne nattpakka fra NSB som vi fikk utdelt på NSBsove ruta vårres og gi dem til uteliggera i Oslo! Håpe det varme litt tell nån som faktisk treng det.
Ellers, så e eg kjæmpespent på landsstyremøte. BLir spennanes å se ka vi kjæm fram tel! Godt å være lamme gode gamle kjente, åsså gler eg meg selvfølgelig tell regional middag ikveld. Vente bære på at Stian skal komme inn døra og gi meg tidenes godaste klæm, sånn at eg får en skikkelig start på dagen!
Va godt å ankomme akersgata, fikk sminka meg og vaska meg og skifta klea. Så førrtjænt! Men no e det møte, så vi snakkes! KLEM

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg