Du veit du e kommen tell Nordnorge når…

Det e snystorm og flyet har problema med å lande på rullebanen førdi det e så masse sørpa der.
Korrekt. Eg førrlot Oslo uten jakke og med solbrilla på. Når eg kom tell Tromsø va det bære å finne fram dunjakken igjen å tørke av seg sommargliset. Men det e no sånn det e. Det e egentlig rart at vi blir så sjokkert kvært år, førr det e jo ikkje sånn at vi ikkje veit at det ikkje blir sommar her i sluttn av April. Det bære låg så godt an tell det. Eg for jo på onsdagen og då va det jo KNAILLvèr.
Anyways, så e det fint. Eg har gådd i stormen både tell og fra skolen idag og det har gådd strålanes. Litt våt og kald no, men ka man ikkje ofre førr dennan fine landsdeln?
Vi hadde 4 tima matte idag og det va det. På torsdag har vi 2 kapittelprøva sånn som eg har førrstådd det. Å det e jo meget intressant.
I dag skal eg på jobb. Så skal eg på jentekos med frustrerte fruer ikveld. Det blir bra! B-) E det en ting Nordreisa har jedd meg, så e det en god jobb. Eg trives med å jobbe med funksjonsutfordrede unga, det e ingenting som gir meir meining akkurat no enn akkurat det. Så den e go 🙂
Håpe Stine-mi kjæm tell reisa idag, krysse fingran! Håpe alle sammen får en knaillfin dag og at dåkker NYT det siste av vintern! Klemklem
Åsså må eg åsså legge med et bilde fra ungdomskolen som eg blei tagga i på facebook idag. E alltid like koselig å se korsn man har førrandra seg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg