Hjem, Kjære hjem!

Eg e heime no og det føles bra. I går va eg ute å loda på Senja og kosa meg i seilbåt. I dag har eg vært å henta mammaen min på hurtigruta, va sinnsykt godt å se ho igjen! Blir lenge imella kvær gang, men det går greit. E bære så godt å ha ho tellbake igjen!:)
Tell middag e det far sin torsk, og ikveld blir det vin og feiring av Arbeidernes frigjøringsdag! Gratulere med dagen, førresten!
Håpe på å møte Brødet ikveld, før vi suse tell Tromsø i gelenderwagen! Med en sånn fet russebil som det der, en svær dunjakke på meg, RBKhua og sjæffe og RBKåt på full guffe, så kan det ikkje gå galt! Kampen imårra blir spennanes og eg skal ha det driitarti ilammi vænnan mine! Håpe dåkker alle sammen har det fint på dennan fine dagen, så snakkes vi! Kleeem


Bygderuss-Heilt på jorde!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg