Mandagsmårra!

Kan ikkje bi nåkka bedre enn det her, eller ka? Va seint oppe i går, tar på å være heime aleina. Stine va på besøk og vi kosa oss skikkelig! Planla bryllup i Little White Chapel og mykkje tuill! Anyways, så blei det seint og no har eg akkurat hadd matteprøve. Det gikk egentlig som førrventa, eg slit. Anyways, så satse vi på ståkarakter og enda litt tell, så blir det vel bra!
Akkurat som dennan dagen, den blir bra. Halvparten av klassn har vært igjønnom russeh*lvette i helga og e ganske redusert på grunn av det. Så no e det gullongan sin sjanse å hente seg inn 😀 Klasserommet har en variert lokt av gammel mainn, røkte sokka, gammel fyll og sovelokt. Det e ikkje nåkka god kombinasjon, eg blir egentlig direkte kvalm når eg tenke meg om. Men eg skal ikkje tenke så masse, eg skal fare en tur på Gammen å kjøpe lunsj. Ja, det må tell, førr når eg kom heim i går i mi reine og ryddige leiliheit hadde vi verken brød eller pålegg. Så då blir det sånn. Å sånn blir det!
Har 2 tima fri no tell vi har halvdag norsk. Ska bli arti å se ka russn finn ut dem ska gjøre i Lærer O sine tima, trur egentlig det blir ganske sweet. Ser dem har handla knott og hubbabubba og forberede seg på å sette under pultan en time med fingern i øret. Ikkje verst bære det. Åsså e det jo førresten blidd ganske populært å melde seg inn i ":ppp:pp;P;pP,p"-gruppe på facebook. Å ka e dagens innmeldargruppe? "GUD kallar: 'Du skal inte døda!' Sen stenar man homofile". Å det e jo sant. Homofili e vestnok en synd, samtidig som man skal ha respekt førr alle menneskan? Ekkje alt som heng på grep. Å det minne meg på go-boka eg no lær som heite "Bedre død enn homofil?".
No e det Revolusjons Røst på G! Ha en fiiin dag og kos dåkker meget!


Fra supertur langs Norges langstrakte land!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg