Vårtegn!

Du veit det e vår når du må støvsuge leiliheita fleire gång førr dag på grunn av EDDERKOPPA og du i tillegg blir overfalt av ei homla på tur tell skolen….
Joda, det e vår. Å det e sol! Å idag skal eg ut på tur B-) Jobb snart, så 50årsdag! Can't wait!
Deilig å være tirli ferdig på skolen idag. Innrømme at det va sinnsykt umotiveranes å stå opp idag med tanke på at eg hadde 4 tima norsk. Men det får så være. 4 tima norsk tell, så skal det bli friii. Eg va så ivrig etter å levere bøkern fra meg idag, at eg nestn leverte fra meg Norskbøkern, enda eg veit at eg har eksamen i det… Eksamen, ja. Imårra e det eksamenstrekk! Det eg kan komme opp i imårra e væl de skriftlige fagan. Eg veit ikkje egentlig, e så masse å henge med på at eg heng litt etter. 😛 Men eg skal være der, så finn eg væl ut. Med mi flaks så blir det vel matteeksamen om ei uka…. Men eg tar ikkje sorgan på forskudd! Veit jo at eg skal opp i nåkka, å alt e jo vanskelig så eg bære satse på at det går bra 🙂 E så gla førrat vi blir permittert, at eg kan ikkje gjøre nåkka anna enn å være gla! E deilig det!

I går hadde eg skikkelig vaskedag! Blei ikkje nåkka helgevask, så eg fikk det litt på overtid. Bretta sammen 2 klesvaska og vaska en maskin med klea. Støvsugde, vaska og alt i orden! Men sånn som været e no så va det nestn ikkje vits å ligge på golve i yttergangen å kna førr at det skulle bli reint, førr en time seinere og et møte etter va det ti gånga værre B-) Anyways, så va det deilig. Må vel støvsuge idag og sia det flyt over av edderkoppa. Syns det e skummelt. Særli når eg e aleina heime! Imårra e det heiiiiiim<3 Kos dåkker alle sammen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg