NYNORSK

Jada, eg kom opp i norsk sidemål. Det e egentlig ganske dritt, men eg e så EVIG gla førrat eg ikkje kom opp i matte. Kanskje eg faktisk står! Og i tillegg, så e det jo ikkje norsklærarn min som skal rette eksamen! SUPERT. Kan egentlig ikkje bli så mykkje bedre enn dettan! No vil eg ha is tell frokost, åsså lure eg på om eg skal fare tell Tromsø by i stedn førr å fare heim idag. Mamma skal ut og eg slepp å være barnevakt ikveld. Tenke på det. Kjæm alt an på om eg får lønning idag, eller ikkje. Får eg ikkje lønning, så skal eg faktisk TVINGE ordførarn tell å kjøre meg tell Finnsnes idag. Über!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg