Lærlingeintervju e latest!

Åjadda! Eg e endelig innkalt tell intervju som lærling i helsearbeiderfaget. Eg e så lykkeli førr det:) No e det bære å se om dem blir sjarmert! Det håpe vi jo:) Førr tida e eg heime å sløve. Idag har eg jobba med soverommet mett i kjellarn hos ho Mamma, der e det blidd så fint og nytt no. Alt passe liksom, ikkje sant Mammis? Joda, likt skal det være, og bra e jo det.
På onsdagen for eg tell Tromsø lammi nån gopie fra Reisa. Der blei det litt vin og kos, så va det ut på tur! Fikk vært ilammi ho Stine-Andrea og eg møtte tellogmed Freia, Marri og Brødet. Just like old days!
Torsdagen tok eg buss tell Pappa i Nerdalen, der fikk eg kosa meg ilammi 'tantongen' min Mathias og stesøstren mine. Blir ikkje bedre enn det 🙂 Grilling og utekos va temaet! Så kom eg heim tell trollvika i går, då blei det jo en tur ut på Ladies Night på O, hoho ;D Idag har eg bære rydda og sløva og fådd litt tid med øvrige familie. Imårra e det 16 mai, ka vi skal ta oss tell då tru? Håpe iallefall at alle har det fint og aat dåkker gler dåkker tell 17-Mai! Pølse med brød og iiiiis – En slager!
På Tirsdag skal eg tell reisa igjen, førr eg har jo tross alt en jobb å gå tell. Ska bruke dissan fridaga tell å læse og kose meg, har bære godt av det 🙂
Klemklem

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg