Dopapir UTEN hjerta på.. </3


No more </3

Førr det e sånn det går når man prøve hardt å spare penga! Kjøp en pakke miljøvennlig økonomipakning dopapir UTEN rosa hjerta på, framførr den fine 4pkaningen med rosa hjerta på. Tjohei!
Så ka som har skjedd sia sist? Eg e sløv å blogge. Skyldes vel mest meg sjøll, og masse førdi eg ikkje e på skolen OG førdi det har vært godt vær og gode vænna rundt meg.
No har eg akkurat vært på jobb, skal prøve så godt eg kan å catche up på Paradise Hotel premieren idag. Hadde åsså en romantisk middag førr to heime hos meg idag, eg og Kjersa spiste feskepinna! Namnam. I går va eg på skolestrukturmøte på skolen, det va bra! Satse på fleire sånne de neste månan, ja! Tell helga e det konfirmasjon og beautybitchreunion! Blirkkje bedre. Skal åsså møte Silje Stien mi på fredag, åsså har vi familiebesøk heime! Kunne nestn ikkje vært bedre! Anna enn vess det va eg som konfirmerte meg. Tihi!
Kos dåkker masse i mai måned, gler meg tell skoleslutt! oiii, kanskje eg burde nevne at eg har eksamen imårra? Ja, førr det har eg. Yesyes, go figure!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg