Siste nytt og ellers et bra liv!


Hei! Etter en del korte blogginnlegg i det siste med mest bære skryt, så tenkte eg å endelig være litt særiøs å blogge litt om ka som egentlig skjer i livet.
Som dåkker sekkert har fådd med dåkker, så blir eg fastlåst i Lenvik Kommune de neste 2 åran, nåkka eg appsolutt ikkje har nåkka imot. Eg va så heldig å få lærlingeplass, og det e ingenting som e bedre enn det. Planlegg allereia Palestina-Tur deretter! 🙂
I går sjekka eg karakteran, hadde overhode ikkje fådd med meg at dem va lagt ut eg xD FLAUT. Men uansett, så e eg kjæmpeførnøyd, men har allereia bestemt meg førr å ta opp alle norskfagan tell høsten som privatist 🙂 Vess eg lykkes i det, skal eg ta opp nån ekstra fag neste høst åsså. Det e en fin plan.
Igår hadde vi endel folk hos oss, det va egentlig tidenes koseligaste vors! Når eg kom heim vaska eg og rydda, så det e ingenting å gjøre idag stortsett. Litt støvtørking og ta ut av oppvaskmaskin liksom, men pff ;p
Førr tida har eg sovve skikkelig lite, eg veitkkje heilt ka det e. Å når eg endelig sovne, så våkne eg drittidlig. sånn som no. Våkna kl 0600, liksom. DET E LØRDAG! Come on!
Anyways, så skal eg og Øivind tel familien hannes idag. Det blir koselig! På Søndag e det feskebolla hos oss! Supert! Ska prøve å sove litt no, ønsk meg løkka tell! Btw, RESPEKT tell den første som kjæm på døra mi med Cola idag!!
Ha ei fin helg alle sammen B-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg