Dettan e i fokus!

Har vært på landsmøte i Sosialistisk ungdom lately, men det blei over i går 🙂 Idag e det st.hans-aften, korsn feire eg den? E i søringland, og her har dem jo ikkje ei fjæra med bål… Huff. Har vært ute å spist med 2 av søskenbarnan mine idag, Daniel og Dadda! Passa fint, fikk kjøpt ny neggellakk og en ny topp. Va ikkje akkurat i handlehumør. Anyways.. Imårra e det å stå på stand under "Skeive dager!" for SV. Blir ikkje bedre enn det!
Kose meg i Oslo førr tida, men gler meg tell å komme heim å pakke/vaske/fløøøøøøtte. Sleng med nån go'bilda fra landsmøte 🙂 Kos dåkker med det!


Eg og Stine har fådd nye t-skjorte fra Palestinakomiteen i Tromsø!


En liten tale tell fadderan tell Isødet under festmiddagen 🙂


No e dåkker bra spent, hææ? 😉 Nån ord fra Isødet tell gamle sentralstyret!


Olav Magnus (nyledarn vårres) fikk sosialisme-huva på seg 😉


Lasse og Lene 🙂


Kjerstine har åsså fådd på seg sosialismehuva, og hold en liten søt en tell avtroppanes regional <3

Fleire bilda kommer 🙂 Ha en fiiin sommar <3 Btw, driiitbra vær her, vil nesten ikkje komme heim! Kleem

2 kommentarer
    1. hææærlige bilda du har lagt ut,artig å få se dæm. Hæls masse tell dine fine i Oslo fra Mams,eg gler meg tell å møte deg på lørdag,satse på å være der oppe ganska tidlig sånn at vi har dagen på oss tell å pakke deg ut at Ræisa. Lulu

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg