WHATS NEW?

Ikkje  mykkje! Anna enn at eg va i fin-fin dåp på søndag! Åsså va eg på jentetur i Narvik idag å møtte ho fineBelinda 🙂
Imårra rømme eg og ho AnneLenin tell Hovedstaden førr å kose oss, bære vi 2. Regne med det blir familiegjenforening, Tusenfryd-tur, konsert og kos! Gler meg som en onge 🙂 Mamma kjæm heim på Mandag, og det gler eg meg åsså tell!
E det deilig med ferie eller e det deilig med ferie? Det føles så rart å være ferdig på videregående! Herregud!!!!
Uansett, no skal eg legge meg lamme ho Lenin som har verdens beste seng og tæppen og puta. Ja, faktisk bedre enn mett eget. Godnatt og godt liv, Tjoheiiii


Her har du oss alle søskenan på søndagen 🙂 Store-Cathrine tell venstre, meg sjøll, Vegard, Charlotte og dåpsbanet Marcus, Lillebror Tommy og Janita! Førr en fin gjeng 🙂 Eg blir nesten førrelska bære eg ser oss! Så glad i dåkker mine!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg