Jentetur tell Oslo!

Har nylig hadd en kjææmpefin tur tell Oslo lammi ho Annelena 🙂 Har vært på Tusenfryd, Operaen, kino og ikkje minst shopping!! Ka e det der med å bære leve in the moment? Det e hææærlig!
Har åsså fådd møtt nån av de flotte folkan i livet mitt, Tante og Onkel og ongan, Dadda og Nils og ongan og ikkje minst Lise som eg bodde lammi førsteåret 🙂 Herregud eg har hadd det fint, men herregud det e godt å være heime! Bynne som lærling på onsdag, og fram tell då skal eg bære henge lammi mammaen min som kjæm heim imårra, trene litt, kose litt, sole litt og nyyyyte litt! Gler meg tell å komme igang med mitt nye a4liv, og gler meg enda meir tell det e over! Eg vrir meg om natta førdi eg gler meg så tell å komme på skolebenken igjen 😀


Her har du et in the moment-bilde 😉 Å fleire skal det bliiiii!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg