Lev mens du har muligheit, og livet blir ei artigheit

Eller ka?
Eg har hadd en fin dag idag, sjøll om folk som f.eks morMI ville kalt den førr sløv. (haha, mordi) Men det e bære førdi vi har sovve middagskvil OG sløva på sofaen i stortsett heile kveld..
Men eg har hadd første dag på lærlingetida, og den gikk egentlig akkurat som førrventa. Har blidd bedre kjent med garderobenaboan mine og fådd en insight i oriflame-verden! Førr sånn e det når man jobbe med masse jente, veldig trivelig 😉 Lure på om dem åsså har vinlotteri på fredagan, det hadde vel vært nåkka. Ska sei!
Men anyways, så e livet ellers bra. Har fådd vest 2 av mine eksamensdatoa, dem eg skal ha tell jul. Første blir på Bardufoss den 25November og andre blir 1.Desember. Då e det norsken som står førr tur. Eg kjente det svei litt når eg underskreiv det skjemaet og dem spurte om koførr eg tok fagan. Eg kunne velge mellom "har det ikkje" eller "Førrbedring". Eg velgte den siste og glede meg egentlig over at eg gjør det. Greit at det koste, men det e appsolutt verdt det! Å bære den tanken på at eg gjør det førdi eg vil og ikkje førdi eg må, den e ganske god!
Så tell våren e det kjemi1 og Fysikk1 som står førr tur. Eg kjenne det blir hardt, men appsolutt verdt det. Koførr skal ikkje eg har realfagskompetanse liksom? Eg føle bære at vest eg vil, så klare eg det. Førrdetom det blir vanskelig. Eg e litt dær at eg klare akkurat ka eg vil vest eg bære vil det nok! Å det trur eg at eg gjør 🙂

Eg har åsså tadd en ganske hæftig avgjørelse idag. Eg ska bynne å spare penga tell ei tatovering. Jada, du hørte meg. Nokså kritisk har eg vært, men eg kjenne at dennan skal eg bære ha. Det e nåkka eg har tenkt lenge på, og eg kjenne at eg må ha den. No når eg åsså har et veddemål med ho mamma om at eg ikkje skal få handle klea tell meg sjøll ut dettan året, så e det nåkka eg kan ta meg råd tell. Man skal jo tross alt leve livet mens man har muligheit!
Det har eg tenkt å gjøre no. Uansett ka, ikkje mykkje skal stoppe meg. Skal ikkje kjøre den der "Prøve alt, gjøre alt, gjennomføre alt", meeen eg e der i livet at eg bære MÅ gjøre nåkka bra.
Resultatet skal dåkker se, eg må gjøre det før jul 😛 Gjør det ondt, førresten? Pff, e vel verdt det x)
Imårra e det dag 2 på lærlingetida, etterfulgt av en dag fri og jobbhelg! OG heimealeinahelg. DEilig much, jadda! Kjør stil! Anyways, god kveld tell alle sjæla der ute!!

Her e førresten et bilde fra 2 år sida, som eg bære må legge med. Eg e på mamma sin pcbrukar, og der e det mykkje gammelt B-)

1 kommentar
    1. Åja tatovering????? ta no ei vering og ikkje to veringe….høhøøøø Ja så får vi se kæm av oss som klare å IKKJE kjøpe klær før ETTER jul. lulu fine pia mi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg