Ny uka, nye muligheite! :)

Tirsdag idag 🙂 Min første fridag på ei good stund, det føles bra! Idag har eg sove lenge og jobba masse med lærlingeoppdragan. Førr det e sånn at når man e lærling i helsefagarbeider, så må man gjøre ukesoppdrag og kvartalsoppgava, samt stelledaga og halvårsprøva. Eg som faktisk ikkje likte faget “Prosjekt tell førrdypning” på 1 og 2 året helsefag, syns egentlig at dettan e litt pyton :p Førr å være lærling e som å ha prosjekt tell førrdypning kvær dag, bære at man slæpp å skrive logg etter kvær arbeidsdag og at man slæpp å få underskrift fra veiledarn om at man har møtt opp på jobb :p

Men eg har det fint! Jobbe jo 100% på langtid akkurat no, og skal bynne på solkroken 2.desember. I tillegg så går eg ekstra på “gammeljobben” min, og nyt det 🙂 Heime e det samme gamle, ikkje så mykkje nytt å hyle om på den fronten 🙂 E ganske mange fra “gamledagan” som enda bor her heime, så eg e egentlig aldri aleina! Å det syns eg e kjæmpepositivt! E så godt at man har vænna som man kan ha dritbra kontakt med på tross av at vi så og sei ikkje har sedd kværandre sia ungdomskolen!:P Helga va suksess, fikk se mange kjente fjæs og vært i sykt bra sælskap! Idag e inga unntak, skal være lammi ho Mariannemi no i ettermiddag, så skal eg suse oppover tell indretroms å være lammi ho Annelena, han Håvar og han Kopp! Kanskje et lite pappabesøk e på dagsplan, alt ettersom kor seint det blir 🙂 Har åsså lovd å stekke innom ho tante SidselMay dennan uka, så det må eg bære gjøre! Ho e jo så flott!

Ha en fin dag og ei fiin uka :*

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg