Livet som det ska være!

Idag: Har hadd en fiin dag på jobb, det har gådd som det susa tross en træg start på mårran. Har åsså hadd ei kjæmpefin helg med Troms SV (som btw e det beste fylkeslaget ever!). Meld deg inn i SV på http://sv.no/Forside/Delta/Bli-medlem , vi treng stadig nye tøffe folk med oss i kampen mot en bedre verden 🙂

Ellers, så har eg følelsen av at Oslohelga som bynne på torsdag blir omså likebra! Førrdetom det e vanskelig å toppe ei motivasjonshelg i Tromsø på fylkeshuset og Vulkana, så e eg ganske innstilt på å bli enda meir motivert (om mulig) tell helga som kjæm 🙂 Eg ser fram tell en knallbra valgkamp og trives godt som sosialist per idag! Imårra skal eg tell Bardufoss VGS å ordne skolepcen min tell eksamen i neste uka. Ska åsså leselese og lese enda meir så eg blir flink og består eksamen med GLANS! Seinvakt imårra og onsdag, så tar eg pinade langhelg! DEiligdeilig! Men no skal eg SPRINGE å rekke reprisen av Hotel Cæsar på tv2, så skal eg bære kose meg ilammi ho Marianne ikveld! Ha en fin kveld, ei fin uka og et fint liiiiiv alle sammen!

Sleng med et bilde fra helga, dyp konsentrert idet vi høre på ho Kjerstine Solheim innlede om korsn SV kan bli like kul og fresh som SU!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg