Home is where the heart is!

Akkurat no sitt eg i mitt 2hjem hos han Pappa og ho Herdis i Nedre Bardu. Dem har gådd å lagt seg, men eg har fri imårra, så eg ska bære chille litt lengre.. Imårra skal eg på TMS en tur, så eg har fri fra jobb. Stygt å innrømme at eg egentlig syns det e godt med litt frii. Eg stortrives i nyjobben, men eg syns det e godt med fri imårra. Pappa kjøre meg oppover, det blir stas!
Ellers, så e vi jo godt inne i uke 2 av det nye året, eg bære nyyyt. Har jobba mykkje i det siste og det føles veldig bra! Tell helga skal eg tell Tromsø ilammi ho Marianne, og ho Annelena e allerede der å vente på oss <3 Vi ska og møte Lonebrødet, og eg ser verkeli fram tell ei koselig helg med nån glass vin, litt shopping og ikkje minst en tur på kinoen. Åsså skal eg jo møte den fine søstra mi, ho StoreCathrine og samboarn hennes han Kenneth! Dem e så fiin, og eg ser verkeli fram tel å være lammi dem! Ekkje så mykkje meir å førrtælle, anna enn at eg håpe dåkker får ei knaillfin uka!


Her e eg med min fine lillebror Tommy, mi kjære Janita og tantongen min Mathias 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg