Hærlig!

Endelig mandag! Har hadd jobbhelg dennan helga og kosa meg skikkelig ilammi vænnan mine i tillegg! Uka som va har vært finar enn fin, og eg har gjort lekse, jobba med politikken, jobba både i kroken og på korttid, vært på Bardufoss lammi mine <3, drokke vin og i tillegg vært hos pappa-sia av familien på reinelva og hos ho Mor i går! Eg har fådd unnagjort masse og e strålanes førrnøyd med det nye året.
No sitt eg å høre på Coldplay og kose meg med regnskap. Føl ironien, eg e egentlig veldig lite glad i tall med mindre dem e på lønnsslippen min :p Anyways, så blir dennan uka kanskje bedre! Ikkje på det sosiale plan, men appsolutt på det politiske! Vi har årsmøte og nominasjonsmøte i Lenvik SV på torsdag, og eg glede meg som en liten onge på julaften 🙂 Ellers, så ska eg fylle dagan mine med jobbing og kanskje litt kveldskos underveis! <3 Tar det egentlig som det kjæm! Helga som kjæm har eg (overraskanes nok) arbeidshelg igjen! Seinvakt på lørdag og tirli på søndag, så eg rekk å fare tell Tromsø på fredagsettermiddag og være over tell lørdag lammi ho Wenche Cumming på skoleringsseminar!
E livet hærlig eller ka?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg