Nok ei helg!

Ei helg fylt med glede, politikk, jobb og ikkje minst kjærleik!
Idag har eg vært på jobb, BRA å starte ukens studietima med blogging? Eg blir motivert av det, så kanskje det ikkje e så dumt! Dennan uka har gådd kjæmpefort, å eg har ikkje tadd tak i fredagsfølelsen enda. Føles ut som om det va søndag igår, så eg heng LITT på etterskudd! Eg har hadd ei hektisk, men kjæmpefin uka sålangt. Vært endel med Mariannemi, jobba rompa av meg og ikkje minst årsmøte i Lenvik SV i går! E så fornøyd med gårdagen, eg trurkkje det har gådd heilt opp førr meg enda. Eg bære gler meg tell valgkamp, eg skal je alt 🙂 ALT førr at SV skal få MINST 1 person tell i kommunestyre, alt førr å få fleire av oss inn på Fylkestinget og ikkje minst alt førr å gjøre dennan valgkampen tell den beste valgkampen! 🙂 Eg e så motivert, å det e så deilig!
Idag reise eg tell Tromsø lammi ho Wenche! Gler meg tell å lære meir og bli litt meir skolert, førr då føle man seg jo meir og meir trygg på det man egentlig hold på med, å det e så viktig! Så har eg seinvakt imårra og tirlivakt på søndag, eg klare ikkje å je slepp på tidenes arbeidsplass Korttidsavdelinga, stortrives der! Må bære jobbe så masse eg kan der no, førr man veit jo aldri ka omstruktureringa i kommunen bringe med seg. Men eg regne med at det blir mindre jobbing der når dem kutte både på pasientantallet og på personale. Så eg bære jobbe no mens eg enda e nederst på rangstigen når det gjeld lærlingelønn, så får vi bære se ka som skjer underveis 🙂 Det gjeld å leve idag!
Neste helg skal eg tell fineNordreisa førr å fare på vinterkonferansen “Revolusjon i Reisa” og helga etter det kjæm ho Kristin tell Tromsø førr å være med på nominasjons og årsmøte tell Troms SV. Så det e fult program, det e så deilig å leve litt hektisk medkvært!
Ønske alle sammen ei finfin helg, NYT LIVET!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg