Livet sånn som det e, her og no!

Kan ikkje gjøre anna enn å blogge på en dag som dennan!!! 🙂 Starta dagen med å ta nytte av hjemmesykepleienteknikkan vi lærte oss på vg2; Korsn man skal gå når man ska ut på holkeføre uten å dætte på ræva! Å det funka fint, førr eg datt ikkje!
Så som dåkker skjønne så e vère her heime som vanlig, va mildvær i helga, frost ei natt, mildt igjen og is over strøsanda strømann strødde her om dagen….. Anyways, eg tenke det blir bra når det blir sommar og valgkamp!
Ikkje bære førdi eg har nådd nye politiske høyda og utfordringe, men førdi eg skal gjøre alt eg kan førr å få inn minst 1 tell i kommunestyre! Feile eg, så feile eg. Men vest eg klare det, så kan eg jo ikkje gjøre nåkka anna enn å glise 🙂
Men sånn e livet, og hadde det ikkje vært førdi eg har verdens beste venna, så sku eg ha blogga meir akkurat no, men det skal eg ikkje! Førdi eg har verdens beste venna, tjohei! Over og ut, livet e fint

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg