Det e ikkje korsn du har det, det e korsn du tar det

Førr sånn e livet! Starta dagen med en fin samtale på jobb om livet, og korsn man takle motganga. Kjenne det gjor meg sterkar bære der og da! Førr det handle om korsn man takle motgangan i livet, det e jo det som avgjøre korsn man har det. Anyways, så har no eg det bra, ikkje bære førdi eg tar det bra men førdi livet e litt fint akkurat no! Eg trives på nyjobben, og lære nåkka nytt kvær dag. Å det like eg! Imårra har eg seinvakt, så eg kan være oppe korr lenge eg vil idag (tihiii), så det ska eg nyte med å være lammi ho Nathali! Vi ska ut å gå på ski i lysløypa akkurat no, faktisk, så eg ska bære hive på meg klea, så e eg på tur!
Dessuten, så må det jo nevnes at scooterkjøring på Leiknes ikkje e en feil måte å nyte fredagskveldan på!
Ha en fin kveld, ei fin uka og et fint liv!

Her e eg og ho Marianne på verdens beste valentinsdag! 🙂

Dagens sang e førresten Crystal Fighters – At Home. Må vel nevnes at dem òg skal tell Øya festivaln i år 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg