Livet går sin vante gang

E detkkje det dem sei? Aff, no hørtes eg ut som ei gammel dama, eg e fullstendig klar over det! Men det e jo sant, da!
Idag har eg vært på jobb, og der har eg fådd gjort masse! Så etter jobb va det middag lammi tanta mi, søskenbarnet mett og mammaen min! Etter det har eg catcha up på hotel cæsar, gjort litt lekse (faktisk, men eg kjæmkje inn på fronter……), sedd på meir cæsar, vært på laup og gådd meg en lang tur langs den fine, nye gang-og sykkelstien vi har fådd i Trollvika 🙂 Deilideili! Eg bære nyt fresklufta, nordlyset og den gode nordnorske vintern! Tell helga regne eg med det blir en tur eller to i slalombakken, litt jobbing, litt skigåing og ikkje minst et glass vin førr å feire at nån dimme fra militæret B-) Så livet går jo sin vante gang, nån gång litt uvant, men ellers veldig vanlig. Jobben e vel ikkje heilt a4, men eg jobbe jo turnus, så det blir jo som vanlig. Eg har seff et uendelig prosjekt som handle om å få det rommet rydda….Idag heiv eg meg faktisk rundt å skifta på senga, det e jo en knaillgod start! Ellers, så e det drømmen om Palestina og ikkje minst politikken som hold meg gåanes!
Idag såg eg han Jarle Andhøy på nyheitn, det va røranes. Tenk ka som e skjedd med Berserk! Eg e enda litt sjokkert, det e jo så rart når man ikkje veit ka som e skjedd, og kanskje får man heller aldri finne det ut.. Dem kan jo både være død og levanes, men man veit jo aldri! Men dåkker veit no korsn det e, Havet gir og havet tar. Litt sånn som det e med livet åsså! Det e mykkje sorg, men mykkje glede. Eg veit ikkje, eg e egentlig veldig trøtt no! Så eg trur eg bære skal legge meg og satse på at det ikkje blir storm imårra så eg flyg av brua når eg skal på jobb x) Godnatt <3

Dagens sang – Forget it med Breaking Benjamin
Som dåkker skjønne, så e eg inni en steam av gamle sanga som eg ikkje har hjerte tell å slette fra den gamle iPodn min.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg