Landsmøterus

E bære litt av det eg kjenne på akkurat no! Har førresten hadd ei kjæmpefin helg, jobba mykkje og kosa meg med godgutten min og godjentn mine og ikkje minst familiekos i går! Åsså hadde vi telefonmøte i landsmøtedelegasjon i gårkveld, å då må eg jo innrømme at spenningen kom. Det va førstav i går (merk dåkker; ETTER eg hadde lest fleire hundrevis av landsmøtepapira) at det gikk opp førr meg ka eg egentlig skal! Eg skal faktisk på landsmøte i Sosialistisk Venstreparti. E det en drøm som går i oppfyllelse eller ikkje? Eg sei JA. Å eg gler meg som en onge! Eg blir å lære så mykkje, og ha det så arti at eg ikkje veit heilt kor eg ska bynne en gång. Trur eg ska bynne med å ta litt intensiv solarium idag, ha styremøte i Lenvik SV og møte litt venna, deretter pakke. Så e eg klar. Kom det som komme vil!
Idag har eg vært på jobb i PUtjenesten, der trives eg. Men det veit dåkker jo, så nok om det! Har siste arbeidsdag dennan uka imårratirli (Ja, nån som har det), så suse eg avgårde tell hovedstaden. Det ska bli så godt 🙂 Møte litt familie, drikke litt vin, møte vænna eg ser førr skjeldnt og ikkje minst ha intressante politiske diskusjona! Ah, det savne eg. Å eg gler meg. Ja, eg kjenne eg e litt i landsmøterus! Ha en fin dag alle sammen, og ei fantastisk flott uka (:

Dagens sang: Gatas Parlament – jobbe litt mindre og tjene litt mer

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg