Man skal ikkje spørre ka meininga med livet e, man skal je livet meining!

Ka e meininga med livet? Å leve det? Det trur eg. Førr nån e meininga med livet å få onga. Førr å lage en onge e jo bære ei heilt fantastisk handling. Å ha en onge i magen, å fø, amme og ikkje minst se et liv vekse e førr nån den viktigste oppgaven i livet. Men ikkje førr alle. Førr nån e meininga med livet å je av seg sjøll, å være god førr andre. Å skape nåkka, å bli nåkka? Å være viktig førr nån andre, og bli huska? Det e fint å få leve, særlig å ha det så godt som mange av oss har det. Å ha alt man treng. Dæførr e det viktig å gjøre nåkka meiningsfult førr andre, og seg sjøll. Eg syns det e viktig å ha en jobb som jer meining. Alle jobba e viktig, men den eg har jer meg på mange måta energi tell å leve. Det e ei meining med alt som skjer, å meininga med livet e ka man gjør det tell sjøll.

Ka e egentlig meininga med livet? Å koførr bryr vi oss om det når vi kanskje aldri kan finne fasiten? Eg trur svaret e inni kvær enkelte, unike sjæl der ute. <3



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg