Førdi vænnskap E kjærligheit!

I dissan dagan har 2 av mine aller beste venninne på dennan jorda 20årsdag. Å eg gler meg så tell helga kommer og vi alle skal være samla førr å feire de her to finingan. Ho Frøydis og ho Marianne, som e sjølve beviset på at gode vænna alltid è. Uansett om vi fløtte fra kværandre, e uenig, tar ukloke valg og e så førskjellig som vi e, så blir vi bestandig å være akkurat sånne gode vænna som bære vi e. Det e vanskelig å sette ord på det, å nån gånga skal man kanskje ikkje sei så mykkje. Det e nok å bære være.
Ho Freia e førr tida i Harstad, og det sei seg sjøll at kontakta ikkje blir optimal då. Men du e fortsatt den første og einaste eg tenke på kvær einaste dag Foo Fighters, Coldplay eller Arctic Monkeys spelles av. Du e den tøffaste og barskaste jenta eg kjenne, og du skille deg ut i gjengen vårres med å være den som e best trent, mest førrnuftig og mest målrætta.
Marianne. Klippen i mett liv førr tida. Uten deg, ka hadde dettan året egentlig vært då? Du e den finaste, mest guttegale, stereotyp jentejenta eg veit om. I gjengen e du dokka vårres. Å eg like deg akkurat førrat du e den du e, men mest av alt førdi du alltid sette vennan dine framførr nåkka anna. Å eg veit at når du sei at eg skal være den som e lammi deg når du føde første ongen, så meine du det. Å det gler eg meg tell.
Men mest av alt gler eg meg tell helga som kommer og helga etter. Eg har seff sagt ja tell jobb i helga, men feire – det skal vi. Å det ska bli den beste bursdagsfeiringa nånsinne! Å at vi 3 e singel samtidig, det e ikkje feil førr å sei det sånn! 😀 Særlig ikkje når vi skal tell Harstad igjen neste helg!

Akkurat no sett eg oppe. Jadda. Sov litt lenge idag, nåkka eg vanligvis gjør når eg har seinvakt. Eg kvile i intervall. Fit for fight alltid, men uten søvn e eg ubrukeli. Men eg blir ikkje trøtt. Ikkje når eg veit eg kan være lenge oppe. Ta no førr eksempel, eg har seinvakt imårra. Eg har ingenting anna å stå opp tirli førr anna enn at eg har lovd meg bort tell en fjelltur kl1100. Å det må eg jo nesten være kvil tell.. Årets første tur tell Varden ekkje feil, satse på at det blir 20 i år! Å 10påtopp i Lenvik? Eg ska værtfall ta 5 :p
Ska læse i trøtteboka mi no, og lallesove. Å førr dåkker som ikkje veit ka det e, så e det ei kjedelig trøtt bok som får meg tell å sovne. Har hadd den sida i fjor høst og e endakkje ferdig med kapittel 1.. Jadda! Godnatt alle 🙂

Finemine <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg