“UT av landet!”

(Quote Per Sandberg, x-innvandringspolitisk talsmann for FRP, stortinget 1.juni.2011)

Ja, FRP sin innvandringspolitikk e langt ifra mild.
Eg har fleire gånga i min politiske karriere vist min avsky når det kommer tell dettan. Gång på gång har eg stådd oppi debatta og sedd FRPera få creds førrat dem e det einaste partiet i Norge som vil ha innvandreran ut, åpne asylmottak i Afrika, og innføre strengare straffa når folk med anna kulturell bakgrunn enn norsk gjør kriminelle handlinge i Norge. Å no e eg slutta å bli overraska over det dem sei. Eg e slutta å felle tåra når dem kommer med utsagn som mildt sagt grense tell rasisme, og eg e slutta å bli sint når dem nok en gång skylde på innvandrera førr alle voldtektan i Oslo. Å det e egentlig bra. Engasjementet inni meg føle meg ikkje lenger troffen av demmes innvandringspolitikk. Den gjør meg bære sterkar, og den jer meg meir styrke tell å kjæmpe mot demmes sak! Aldri før har eg hadd meir energi tell å påvirke norsk politikk enn det eg har no, og aldri før har eg kjent på heile kroppen at eg e villig tell å gå langt førr at demmes politikk skal få nå fram i mett land, mett fylke og ikkje minst i min kommune. Å eg trur det kan gjøre meg tell en bedre politiker, og ikkje minst en meir saklig en.
Nylig påstod FRP sin innvandringspolitiske talsmann Per Willy Amundsen at musliman har dårligst arbeidsdeltakelse i Norge. Eg lure bære på om han syns det e nåkka rart? Når FRP fortsette å spre fremmedfrykt så kan man faktisk ikkje førrvente anna enn at dem ikkje får seg jobb. Det e et faktum at det e vanskeligar å få seg jobb i Norge når man heite Mohammed, framførr vest man heite Thomas. Så i steden førr å komme med sånne utsagn som det her, oppfordre eg alle FRPera der ute tell å slutte å være så redd førr nåkka som e nytt, så kanskje dåkker hadde sloppen å blidd anklaga førr å være rasista.

Det e ingenting å være redd førr, PerWilly! Innvandrera e bære menneska dem og 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg