Om livet sånn som det skal være, alt man burde-burde og endelig helg!

Akkurat no sett eg i nr43 og drekk en kopp varm te. Ikkje førdi eg hadde veldig løst, men førdi eg e fri førr solbærtoddy, og bære tanken på å gå bort tell shell jer meg the creeps!
Idag har kongen vært på besøk i Lenvik, og de 2 siste dagan har vært en suksess! Eg har  blidd kjent med mange flotte ungdomma og onga, og har jobba hardt og godt førrat alt skulle bli så bra som det blei! Det e hardt når det står på, men alltid værd det når det e over. Eg har alltid likt å jobba førr UKM, å eg håpe at dettan oppdraget jer meg fleire muligheite på den fronten framover 🙂
Når eg kom hit tell leiliheita va det bære å starte å jobbe. Eg hadde rota så dyrisk sist eg va her, bære slengt ifra meg kofferten fra helga som va, og lemna både oppvask og romrot bak meg. Så no har eg vaska klea, hengt opp, vaska meir, skifta på sykesenga, rydda rommet, tadd oppvasken og støvsugd! Det føles bra! Så skal eg vaske badet litt, førr eg veit at ho Mamma har gjort det fleire gånga enn meg, å eg like aldri at statistikkan e imot meg.. Det e viktig å ta i et tak førr fellesskapet, ikkje førdi eg må eller vil, men førdi eg burde. Samme med å rydde rommet mett (som de aller fleste av dåkker veit at eg ikkje like å gjøre), det e en sånn typisk oppgave som man bære e nødd å gjøre førdi man burde. Det e ingenting som e så lite delikat som et rotat soverom, men eg syns eg har vært flink sålenge eg har bodd her! Har latt det flyte over litt medkvært, men sjøll tenke eg at det e på langt nær så ille som det va når eg bodde i 209!
Imårra har eg seinvakt på lærlingejobben, så suse eg tell Tromsøbyen! Der e det fylkestingskolering lammi TromsSVgjengen, nåkka eg ser fram tell med glede! Så e det 80årsdagen tell ho Farmor på Reinelva på lørdagen, å det kan eg bære ikkje gå glipp av. Då e familien samla, og det e jokkje kvær dag akkurat! Så det gler eg meg masse tell! Kanskje eg må stå tirli opp og dra en tur tell ho Farmor på besøk imårra før eg fer på jobb, det høres ut som en finfin plan! Ellers, så e livet sånn som det e; Akkurat sånn som det ska være! Nydeli vær her heime, god stemning og god helg!! 🙂
Dagens sang blir uten tvil Red Hot Chili Peppers med Wet Sand. Nydelige sangen…<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg