Man må jo bære elske det!

Førr no e det sommar i nord, rekordbra vær i det siste!! Å idag, førr eksakt 12 tima sia tok eg velførrtjænt FERIE etter tidenes arbeidshelg, og muligens den siste arbeidshelga eg har i naustvn!!! Herregud, tida har gådd fort og korr glad eg e førr det! Det e bære deilig å tenke på at eg e 2årslærling om 1mnd, og ska starte min 3 og nest siste praksis! Man må jo bære elske det! Å elske sommarn! Og livet!
Heime e det godt vær, eg har solt meg ute (og litt inne, skakkje lyge på den), spist mykkje gulrøtter, jogga meg tur og sykla langt og mykkje i det siste! Åsså har eg spist is!
Å no bære gler eg meg tell eg reise tell daddaen min på hytteferie, ingen sommar uten sei eg bære. Åsså håpe eg det blir en fin sommar, godt vær, gode vænna, litt vin, mykkje sosialisme og et knakanes bra valg!

Sleng med nån bilda fra helga, førr førrdetom man har arbeidshelg så betyr detkkje at man ska bære være heime å sløve, nei tvært imot! Va i bursdag hos mi gode barndomsvænninna Silje 🙂 Åh, god sommar dåkker!








0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg