Om valget og livet

Eg veit ikkje korr eg skal bynne engång! Kan bynne med å skryte av at NRKnordnytt har laga sak om dagens læserinnlegg i folkebladet her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_og_finnmark/1.7784043
Og som dåkker skjønne e valgkampens siste innspurt godt igang! Eg prøve å je alt eg kan, meir enn det klare eg bære ikkje! 🙂
E bynt på en ny praksisplass i lærlingetida og jobbe hardt førr å komme meg inn i nye rutina. No når eg skal være i Hjemmetjenesten, så e det masse (og ikkje minst mange!!) å sette seg inn i! Det e veldig variert arbeid og dagan går fort. Og ikkje minst, så får man treffe mange unike persona i løpet av en dag! Å det like eg godt 🙂 Åsså har eg fådd meg en ny strøjobb på Finnsnes Hud&Spa og Tilbords! Å det e åsså kjæmpespennanes og ikkje minst nytt. Eg har vært der i 2 uke no og trives kjæmpebra, e godt å få gjøre nåkka heilt anna enn det eg e vant tel! Åsså e det artig… førr plutselig blei eg interessert i ting eg aldri forestilte meg eg kunne interessere meg førr! ….Julegavan handles der i år, jadda!

I helga som va hadde vi storslagent besøk av ho Kjerstine-mi, jenta eg aldri hadde klart meg i Nordreisa uten! Å vi måtte bære ta turen utover Senja, når det no enda va så nydelig vær! Ja, her i høst har vi vært velsigna med det beste været nånsinne, det e som å være i syden!! Tropisk vind og nydelig sol, det går ikkje an å klage litt engång.. Endelig lønne det seg å være nordlænning!

Lita oppfordring tell alle sammen; Bruk stemmretten dåkkers. “Og om dåkker ikkje har tenkt å bruke den, då kan dåkker værtfall stemme på SV – førr då kan det umuli gå galt” Som en 95år gammel mann sa tell meg idag 🙂

Idyll i nord! Kjerstine og Katrine på Bøvær <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg