Wasting light!

-Ja, eg har fådd det nyaste albumet tell goguttan mine og elske den! Foo Fighters slutte ikkje å være best uansett ka! Å i går drakk eg vin! Å i en heller god vin-rus bestilte eg, Marri og Freia tur tell London 15-19 Desember!!!! Spontan eller ka? Eg elske det. Så no har eg en plan; Jobbe meg i hel, jakte etter kvær einaste ekstravakt eg får og tjene masse gode penga tell vi reise! Å det høres kanskje sinnsykt egoistisk ut, men det e ingenting som e bedre enn å unne seg nåkka godt når man har stådd på og førrtjæne det! Jaaaa, åsså jobba eg skikkelig masse i August, så no har eg kjøpt meg ny iPhone! Akkurat idag elske eg livet, kanskje førdi eg har fri fra lærlingejobben imårra, og bære skal kose meg på Hud&Spa/Tilbords i heile mårra! Ja, eg har fådd ny jobb! Å vest det då va nåkka dåkker lurte på?
Ja, shit! VALGET. Gikk ikkje så altførr bra. Blei 1vara i kommunestyre og like det! Dennan uka har vi styremøte i Lenvik SV, der eg fortsatt sett som leder (jada, eg fikk beholde vervet mett tross et elendig valg, alle lederan i SV trekk seg ikkje når vi møte motgang)!
Dessuten, mens eg no e her! Eg har ei uka ferie om bære 2 uke! Da skal eg og bestejenta mi LoneBrød Martinsen kjøre Norge på langs med bilen hennes. Det har eg aldri gjort, så det blir ei ny og fin erfaring. Åsså ska det bli godt å være ilammi ho igjen, e så rart at ho e langt borte ifra meg, å uvant å ikkje bære stekke innom ho i Nordens Paris! Så kvalitetstid og bilkjøring, kunne ikkje bedd om meir egentlig. Åsså ska det bli fint å besøke familie, vænna, sysle litt med politikk, leve litt liv og sløve litt før innspurten tell jul kjæm. Gjett at eg ska pakkepakke mange pakka på jobb, tell tross førrat eg ikkje kan pakke pakka!
Å btw, Coldplay – Paradise! Anbefales. Å tell dåkker litt eldre kvinner som plutselig fant ut at Chris Martin faktisk kan synge, e fin og god med ord; Paradise e bedre enn every teardrop is a waterfall!
NYT LIVET


Nei, eg har ikkje gifta meg! Eg har bære vist fram en av de hærlige kjolan vi har på nyjobben min!


Eg og min hærlige kollega Tonje! Anita sine jente!

3 kommentarer
    1. åååååå eg smelter, gler meg tell du skal giftes en vakker torsdag….eller lørdag, gukkor fin dokker va:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg