Det livet består av

Snymåkking førr det første! Fikk passelig noia på søndagskveld når en eldre mann på jobb førrtælte at det va meldt mildvær og regn, og eg ikkje hadde måkka sia fredag! Det har jo snydd heilt vilt mykkje uka som va, å det har kjentes.. Etter ei hektisk arbeidshelg, trening, politikkjobbing og kosekveld med gjengen, så e det vanskelig å prioritere å måkke.. Men eg måtte jo bære gjøre det, så sjøllstendig og sta som eg e.
Igårkveld, etter for mange tima på jobb, kom ho Marianne på besøk. Vi laga bolla (dvs eg prøvde), sløva og kosa oss. Det e så hærlig å bære være ilag. Hadde det ikkje vært førr jenten mine hadde eg verkelig hadd problema med å mestre kværdagan! Idag har ho Lone åsså vært lamme oss, å eg har prøvd meg på kjøkkenet igjen.. Mildt sagt, så går det ikkje så bra. Eg bære svir alt, gjør alt feil å ho Marianne blir så oppgidd. E sinnsykt artig da! Å eg har alltid sagt at som kvinne høre eg IKKJE til på kjøkkenet, så det bevise bære at eg har rett!

Imårra har eg studiedag og det føles bra! Ska få unnagjort alt feministiskmanifest-arbeidet, forberede meg tel møte med valgkomiteen og ikkje minst skrive ferdig innlegget mitt til helga! JA; Eg e kalt inn på teppe hos valgkom, og JA eg skal holde tidenes innledning førr tidenes ungdomma på SUs Nasjonale Motskole i Oslo i helga. Det gir glede! Så dagen imårra blir hektisk! I tillegg har eg meldt meg på CXWORX og Bodybalance imårrakveld, eg angre allereia. Men eg må bære få det unnagjort, sia det ikkje blir tid til trening de neste helgen.. Førr alle de neste 3 helgen blir det Oslotura. Å med tanke på miljøet, så skulle eg bære bodd der no. Men sia eg e ivrig lærling/student/politiker/arbeider, så må det bære bli sånn! Eg tar det igjen i framtida.


 Litt av det eg har gjort idag! 

Å framtida blir bra. Bære så dåkker veit det 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg