Takk GUD førr påska

Hadde det ikkje vært førr han, hadde vi aldri fådd påske. Dettan gjeld åsså om du trur på han eller ikkje, ettersom historia har gitt oss fri fra skole i alle år, butikkan stenges og sola kjæm fram. NYDELIG. Takket være bibelen kom kvikk-lunsjen, appelsin, skien, hytta og solbrillan. Så uansett korsn man ser det så e det bære å være takknemmelig førr at kristendommen enda står relativt sterkt i dettan landet. Å tel dåkker som har fri i påska: fffffffffffffuuuuuuuuuuuuuu

Idag har det vært heilt fantastisk godt vær her heime i nord. Skikkelig ski-gåar vær. Ikkje at eg har gådd på ski, men eg har nyta det likavæl. Har hadd arbeishelg på Gryllefjord sykehjem og hjemmetjenesten, og det har vært heilt hærlig. Åsså har eg kjørt heim no, e klar førr en fin kveld med møte i Troms SV og ikkje minst litt sussesuss! I uka som kjæm ska eg jobbe i naustveien, der trives eg godt! E så flott med dissan flotte jobban! Og ikkje minst flott familie, gode vænna og nykjærest! Kjennes ut som eg e overpositiv, og tel de som ikkje e det e sikkert dettan innlegget irriteranes, men eg e all-in. Korsn e det mulig å ikkje være takknemmelig liksom! Som vi sei når vi syng tel ongan; “Er du veldig glad og vet det, ja så klapp”!

Å en ting tel som e så bra med påska e at alle bære kjæm heim 🙂 God påske!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg