Mi fine påske og mett fine liv!

Ett blogginnlegg i uka burde være hovedregelen, alt over e bra, og alt under e uakseptabelt.
Eg har hadd ei kjæmpefin påske! Heilt nydelig faktisk. Har gådd på ski, vært på  jobb, vært på hytta, fådd påskeegg, spist påskeegg, vært i badstu, sussa, pussa og fådd mange nye minna! Åsså kvikk-lunsj og appelsin. Førr mykkje av den sorten!
Dennan uka har eg hadd seinvakt.maraton. 6 av 7 daga i uka har eg hadd seinvakt, og det i seg sjøll e egentlig ganske sweet. Men det kreve ganske mykkje. Åsså plutselig kjæm sånne uke som den neste. Der eg har fri på mandag etter helgejobb, jobbe dobbelt på tirsdag og kan tilbringe 3 fine daga i nordens Paris lammi den finaste jenta i livet mett, gu’dattra mi Frida. Det blir fine daga! Åsså e det nok ei Oslo-helg. Dåkker veit, krig og fred og politikk og sånn? Planlegg å bruke mykkje av mett liv på den sorten, og eg elske tanken av det. Like mykkje som eg elske tanken av fred. Ah, fred. Det hadde vært så fint! Håpe dåkker får ei fin natt, det skal eg! Førr dennan dagen har vært så nydelig på alle måta! Har vært på trening, på UKM, gådd tel og fra jobb, vært hos kjæresten OG rydda klesskapet mett og vaska leiligheita. Det e så deilig når man bære får en sånn giv over seg og alle daga blir så effektiv. 
Snakkes! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg