Når du e førrelska og ikkje veit korsn dag det e

Sånn har eg det førr tida. Gikk nettopp opp førr meg at det e søndag! Å det e egentlig veldig deilig, det 🙂 Den følelsen, veit dåkker, når dåkker e så førrelska at dagan går i surr, du kler på deg klean bakfram og alt du vil e å være lammi den du e så førrelska i! Fantastisk deilig.
Dennan uka har vært utrulig fin. Har jobba hardt og passa gu’dattra mi ho Frida i Tromsø. Det e så deilig å se ett sånn lite liv vækse å bli så stor. Uansett kor mange sjitbleia eg har skifta, kor mykkje skriking det har blidd og kor sliten man blir, så e det bære så verd det. Førr når latteren, smilan og kosinga kjæm så e det bære så hærlig. Eg e så gla i det lille livet der at dåkker ane det ikkje. Ellers så har helga vært fin. Og lang. Akkurat no hold eg på å lage stjernemiddag tel kjæresten min; Feskegrateng med potet og stekt brokkoli. Han far sa tidligar idag at “Du imponere ingen med den der feskegratengen, det e nyfeska sei som gjeld.” Så eg får ta det en anna gang!
Uka som kjæm e hektisk! Mykkje jobb, arbeidshelg i Gryllefjord, møte i TromsSV, fylkesstyre og AU og 1mai-komiteen. Åsså ska eg trekke ei visdomstann. Gled dåkker tel å høre klaginga 😉 Ha ei kjæmpefin uka, det skal eg!


Tantegudmor Katrine og Frida-Marie. Litt nussing må tel etter førrmiddagskvil! Pusspuss
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg