Mandag e den finaste dagen

Det har det alltid vært. Ikkje bære førdi eg våkna opp lammi mann i mett liv og starta uka med tirlivakt og godt vær, men førdi det blir en ny start. Det føles som om man får en ny sjanse i livet, nesten. Ei ny uka, blanke ark, starten på det du gjør det tel. Å eg tenke å gjøre det tel nåkka bra!
Idag har eg sotte i sola og tadd årets første ute-rusbrus lammi ho Anne-Lena. Det måtte tel! Vi har hadd en fin ettermiddag, og no e det møte i Troms SV-AU på telefon. Eg blir så engasjert av den gjengen, dem gir meg en ny sjanse tel å gjøre det bra nesten kvær uka! Får bestandig mandaga hos de sosialistan der. Fantastisk.
Ellers så skal dennan uka bli fylt med studia, politikk, jobb, mårraspinning og kjærleik. Blir spennanes kommunestyremøte no på torsdag, e vest det siste eg skal observere før eg går inn som fastrep! Det blir hærlig 🙂 Enda fleire blanke ark. Eg like det. Alle de sjansan vi får i livet. Glede meg telogmed tel helga, som skal nytes med mamsn på hytta og jobb på sykehjemmet. Gamle folk e de finaste eg veit, og eg håpe så at eg får bli gammel!!
Håpe alle får ei like nydelig uka som eg planlegg å få!!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg